სასწავლო პროექტი

1.       პროექტის დასახელება: ჯანმრთელი ვიყოთ მარად!!!
2.       პროექტის მთავარი იდეა:

დილის გამაჯანსაღებელი ტანვარჯიშის მნიშვნელობა პიროვნების ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და  განმტკიცებაში.

მომავალი თაობა ჩაწვდეს დილის ვარჯიშის მნიშვნელობას და დაინახონ როგორ აჯანსაღებს ადამიანს ვარჯიში.

3.       პროექტის აქტუალობა:

მოსწავლეებმა შეიყვარონ და რეგულარულად შეასრულონ დილის გამაჯანსაღებელი ვარჯიშები და გაზარდონ რუტინაში.

4.       პროექტის მიზნები:
ბავშვები პროექტის დროს წარმოადგენენ თითო ან ორ თეორიულ მასალას ან პრაქტიკულ ვარჯიშს დილის გამაჯანსაღებელი ტანვარჯიშის მნიშვნელობაზე.

5. მონაწილეთა ასაკი: 9-11 წელი.

6. ვადები/ხანგძლივობა: 2კვირა.

7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას.

მოსწავლეები ისწავლიან დილის გამაჯანსაღებელი ტანვარჯიშზე როგორც თეორიულ ასევე პრაქტიკულ უნარ- ჩვევების დემონსტრირებას.

8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:

ინტერნეტი, სახელმძღვანელოები, ტანვარჯიშის ვარჯიშების კომპლექსების შესწავლა, ტექნიკურ-ტაქტიკური მხარის  გაანალიზებით.

9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):

1.აქტივობა-კლასი იყოფა ჯგუფებად; 4-5 ჯგუფად დავალებებ ირჩევენ დამოუკიდებლად ჯგუფები.

2.აქტივობა-ჯგუფებზე დავალებების მიცემა მასალების მოძიება.

3.აქტივობა-მასალების შეგროვება და განხილვა.

4.აქტივობა-ჩვენება დემონსტრირება, (ვიდეო, აუდეო ჩანაწერი)


მუცლის პრესის ვარჯიში






მკერდის ვარჯიში

  



 ფეხის კუნთების ვარჯიშები
                




 კუნთის გაწელვა


  

5.აქტივობა-შეჯამება, დასკვნა, რეფლექსია.

6.აქტივობა _ შეფასება;   

კრიტერიუმები
პირობითი ჩათვლა
ჩათვლა
წარმატებული ჩათვლა
ჯგუფური მუშაობა
ჯგუფმა დავალება შეასრულა ცუდად
ჯგუფმა შეასრულა დავალება მაგრამ დაუშვა რამდენიმე შეცდომა
ჯგუფმა პასუხისმგებლობით მოეკიდა დავალებას და შესრულა კარგათ
პრეზენტაციის წარდგენის ხარისხი
პრეზენტაცია წარდგენილია მწირი და უხარისხო მასალით
პრეზენტაცია წარმოდგენილია მაგრამ დასახვეწია
პრეზენტაცია შესრულებულია კარგათ და წარმოდგენილია კარგი მასალები


10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

სპორტი

სპ.IV.2. მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვის აუცილებელიმოძრაობითი უნარ-ჩვევების წარმოჩენა (გადაადგილებაგაქცევა, გამოდევნება; მანიპულირება: ფეხით დარტყმა, დაჭერა; წონასწორობის შენარჩუნებასხეულის სიმძიმის გადატანა ერთი ფეხიდან მეორეზე, ან ერთი ხელიდან მეორეზე).

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ  მოსწავლე:
·           რიტმული ვარჯიშის დროს ერთმანეთს უხამებს სხვადასხვა სახის და სისწრაფის მოძრაობებს, მუსიკის თანხლებით ცვლის რიტმს. 
·           ხელებით ეკიდება ძელზე, ტანვარჯიშულ კედელზე და ბაგირზე, აიწევს, ქანაობს, ცვლის ხელს, გადაადგილდება ხელების მონაცვლეობით;
·           ინარჩუნებს წონასწორობას ტანვარჯიშულ სკამზე, დვირზე გავლისას,  ასრულებს სხვადასხვა სახის ვარჯიშებს ტანვარჯიშულ კედელზე;
·           დაბალი სიმაღლიდან ჩამოხტომისას იცვლის დახტომის ადგილს და მიმართულებას.

11. პროექტის ხელმძღვანელი: ბესიკ ანდღულაძე.


12. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: andguladzebesik@gmail.com

No comments:

Post a Comment